Pogosta vprašanja in odgovori

Koliko časa velja garancija?
Nudimo dvanajst (12) mesecev z možnostjo dokupa dodatnih dvanajst (12) mesecev za terminal in dvanajst (12) mesecev za dodatno opremo: polnilce, slušalke, kable (bodisi, da se le-ta nahaja v prodajnem paketu mobilne naprave, bodisi da se prodaja samostojno) in potrošne dele: baterije.

Kam se obrnem za tehnično pomoč?
Za zahtevek tehnične pomoči pišite na e-mail servis@smartus.si kjer boste deležni assistence našega tima.

Kakšen je postopek pošiljanja naprave na servis?
V primeru težav z vašo napravo je potrebno posredovati e-mail na naslov servis@smartus.si. Napisati je potrebno številko naročila in opis nastale težave. Naš tehnični oddelek vas bo assistiral in posredoval možnost za reklamiranje in pošiljanje artikla.

Kaj garancija ne krije?
  • normalne obrabe izdelka (vključno z obrabo leč fotoaparata, baterije, zaslona in ohišja),
  • mehanskih poškodb (npr. poškodb, povzročenih z ostrimi predmeti, zvijanjem, stiskanjem, padci, ipd.), napak, poškodb ali škode, povzročene z nepravilno uporabo izdelka (npr. izpostavljen vlagi in mokroti, ter ekstremnim vremenskim spremembam, itd.)
  • odprtje, modificiranje ali popravilo s strani tretje osebe
  • garancija ne krije okvar oz. napak, ki so nastale zaradi uporabe ali povezovanja izdelka s katerokoli strojno ali programsko opremo, ter storitvami drugih proizvajalcev in ponudnikov
  • artikli ki niso kupljeni na spletni strani smartus.si

Kakšne načine plačila nudite?
Na voljo imate sledeče možnosti plačil: plačilo po povzetju, plačilo s kreditno kartico, plačilo z bančnim nakazilom in plačilo s Paypal.

Kolikšen je strošek dostave?
Strošek dostave za nakupe do vključno 50,00 EUR je fiksen v višini 5,00 EUR. Na nakupe nad 50,00 EUR je dostava brezplačna.

V kolikšnem času bo pošiljka odpremljena?
Vsa naročila bodo odpremljena v roku 48-ih ur od prejetja plačila (sobota, nedelja in prazniki se ne štejejo v delovne dneve).

Kdaj lahko pričakujem pošiljko?
Vsa naročila bodo dostavljena v roku 24-48 ur od trenutka odpreme. Zaradi nepredvidljivih razlogov se lahko zgodi, da vam izdelka ne moremo dostaviti v obljubljenem roku. O tem vas bomo obvestili po telefonu ali na vaš e-naslov.

Kako lahko naročim željen artikel?
  • poiščite izdelek ki ga želite in ga dodajte v košarico. pojavilo se vam bo okence, kjer lahko zaključite nakup oz. nadaljujete z nakupom po spletni strani. izberete tisto ki vam ustreza
  • ko boste izbrali vse kar potrebujete preglejte košaricov desnem kotu
  • kliknite gumb nadaljuj na blagajno
  • Sledi vnos podatkov za nadaljno uporabo, pri katerem imate tri možne izbire:
  1. želite ustvariti nov račun vnesite e-mail naslov in sledite navodilom
  2. ste že registrirani vnesite podatke v desno okence
  3. želite nadaljevati brez registracije vnesite podatke v okence nakup brez registracije
  • vnesite naslov (za novo registracijo ali če je naslov drugačen od plačniškega naslova)
  • izberite dostavno službo
  • nato izberete način plačila
  • preberite podatke o vašem naročilu in potrdite naročilo

Ali so vsi izdelki na spletni strani na zalogi?
Vsi izdelki so označeni in osveženi s trenutnim stanjem zaloge v skladišu. Izdelkov ki jih trenutno nimamo imajo oznako: Ni na zalogi.

Prejel/a sem poškodovan/napačen izdelek. Kakšne so moje pravice in dolžnosti?
V kolikor ste prejeli poškodovan ali napačen izdelek, nas o tem obvestite na e-mail: servis@smartus.si

Paket je prispel fizično poškodovan ali kaže znake odprtja, kaj naredim?
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, imate pravico ga zavrnit. Po prevzemu ni več možnosti reklamacije.

Potrebujete več informacij?
Kontaktirajte nas:
   
  

Za splošne informacije o izdelkih:  info@smartus.si



Za poprodajne storitve in reklamacije:  servis@smartus.si

Ekipa Smartus