MiShop.si 2 obletnica

KAKO NAROČATI

POSTOPEK NAKUPA

Naročate prvič?

Izbrani izdelek dodate v košarico. V košarici desno zgoraj kliknete »poglej košarico« ter nato »nadaljuj z nakupom«. Vnesite vaše podatke. Nato si izberete način plačila, ki vam ustreza, v zadnjem koraku še enkrat preverite naslov za dostavo, način plačila in končen znesek. Tu se lahko še vedno premislite in izpraznete košarico. Pred nakupom se morate zaradi Zakona o varstvu potrošnikov strinjati s pogoji poslovanja, ki se nahajajo na dnu spletne strani. To naredite tako, da med postopkom nakupa označite kvadratek »Strinjam se s pogoji poslovanja«. Na naslednjem koraku izberite način plačila. Z zadnjim klikom na »Potrjujem naročilo« je nakup končan. Na vaš e-mail naslov boste prejeli potrdilo o prejetem naročilu. Od tu naprej lahko pričakujete, da bo paket odposlan v roku 48 ur.  SOBOTA, NEDELJA in PRAZNIKI se ne štejejo v delovne dneve. Datum oddaje naročila se ne šteje kot prvi delovni dan.

PREKLIC NAROČILA

Če se po oddanem naročilu premislite, nas prosimo obvestite čim prej, preden je paket odpremljen, na info@mishop.si - v zadeva napišite PREKLIC NAROČILA, ter vaše ime in številko naročila. Lahko nas tudi pokličete na 08 205 8661. Preklic naročila in vračilo paketa se šteje kot odstop od pogodbe, za katerega vam ni potrebno navajati razloga.

OPIS TEHNIČNIH SREDSTEV ZA PREPOZNAVANJE IN POPRAVO NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Preden kupec odda naročilo se mu odpre predogled naročila (POVZETEK NAKUPA na vrhu strani s košarico) na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije + (Dodaj količino), - (Odštej količino) ali gumb (Odstrani iz košarice).

V kolikor kupec naročila ne želi oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naročila in tako prekine oddajo in potrditev naročila. Postopek zaključka nakupa se ne zaključi na tej isti strani, ampak ima najprej kupec možnost, da preveri vse podatke in nadaljuje postopek naročila na naslednji strani.

Kupec ima možnost popraviti napačno vnešene podatke pred zaključkom nakupa. To stori z preprostim klikom na povezavo, kot prikazuje spodnja slika.

V primeru da kljub preverjanju naročite napačen artikel ali količino, nam lahko posredujete sporočilo na elektronski naslov info@mishop.si in bomo skupaj spremenili vaše naročilo.